Man laat grote boodschap achter bij carwash in Epe: ‘Niet één maar meerdere hoopjes’
EPE – Bij Pro Carwash in Epe zijn ze wel wat gewend als het gaat om vieze auto’s. Maar wat een medewerker zaterdagochtend zag liggen op het terrein, gaat toch echt een stap verder. Iemand heeft 's nachts namelijk menselijke ontlasting achtergelaten op de parkeerplaats en bij de wasboxen.
De wasboxen en wasmachines van het bedrijf zijn 24 uur per dag geopend. Rond half een ’s nachts was er bij een man blijkbaar ineens hoge nood.
Op camerabeelden is te zien dat de nachtelijke bezoeker zich langere tijd ophoudt bij de wasmachines en wasboxen. Volgens eigenaar Dennis Gezel ging het niet om een maar om meerdere hoopjes die zijn gevonden.
Ontdekt door schoonmaker
Die ochtend werd de onaangename ontdekking gedaan door de schoonmaker, die normaal gesproken onder meer blikjes en afval weghaalt. Dit keer lag er iets heel anders.
“Je staat wel even met je mond vol tanden”, zegt eigenaar Dennis Gezel. “We hebben het uiteindelijk weggeblazen, want dit pak je natuurlijk niet even met de hand op.”
Op z'n hurken
Ook wc-papier werd achtergelaten. Dat belandde onder meer op het dak van een mobiele wasmachine. Daarna verplaatst de man zich volgens de camerabeelden nog naar het stofzuigplein, waar opnieuw poep werd aangetroffen.
"Je ziet hem op zijn hurken zitten om vervolgens naar zijn auto te lopen. Daar veegt hij zijn kont af en doet een lampje aan om te zien of alles schoon is", vertelt Gezel.
Dit kan echt niet
Hoewel de situatie op het eerste gezicht misschien voer is voor flauwe grappen, is Gezel er vooral duidelijk over: dit kan echt niet.
“Het is onhygiënisch, respectloos en het zorgt voor overlast voor bezoekers en medewerkers”, laat hij weten. De beelden zijn veiliggesteld. De eigenaar roept de betrokken persoon op zich te melden bij het bedrijf.
💬 Mail ons!
Heb jij een tip of opmerking? Mail naar de redactie: [email protected] of bel 0341-798 298
